q
ENTRY ABOUT Heartbeats STUFFS +FOLLOW DASH


Sehari Di Putrajaya ! And Raya kat putrajaya ! Boo !
Harini Best giler ! Dapat berkelah kat PICC.. walaupun raya kat sini jer ! Tapi best jugak dapat makan laksa kat bawak pokok..Maklum lah Buatan Ibu Tersayang ! Sedap ... X berhenti kalau rasa... Fuhhh !


Besttttttttttttttttttttt !!!!!


Permandangan dari PICC ! Best masa hari Raya Aidiladha .. Iaitu Hari pertama Raya Korban ! Walaupun raya kat Putrajaya ... Tapi tetap best tapi kalau kat kampung lagi best... Pada pagi raya kami pergi ke Masjid Putra ! Kami pergi sembahyang raya pada pagi to0 ! Apabila habis sembahyang raya .. Saya nampak orang berkumpul ingatkan ade ape .. Rupanya Tun Dr Mahathir .. Pastu saya ajak mak saya pergi tengok ..Best giler dapat tengok depan mata.. Bekas Perdana menteri .. lepastu, Isteri dia Lalu depan mata saya jerrr ! Best giler ! Lepas balik sembahyang kami pun sampai rumah ! Bila dah sampai umah , ayah saya tengok kucing saya kat dalam bilik air ! Pastu bila tengok kat dalam rupa-rupanya Boo dah beranak ! Saya melompat sebab seronok giler ! 



The End ..
Love you all...Thanks sebab baca..

Written by me at Monday, November 07, 2011 | 0 Pinkzluv{s}

PAUSE HERE