q
ENTRY ABOUT Heartbeats STUFFS +FOLLOW DASH


BFFs

Hye Peeps :)

Semenjak masuk SMK niee , busy gilerr ~ So , tak sempat nak update blog --' . Fuhhhh , Okayy skrg kita kembali kepada topicc :) BFFs ?! Selalunya korang dengar BFF je ann? Hehe . BFFs tu madsudnya "Best Friend Forever Sabun " :) Okayy . Gelaran nie ada sorang mamat niee . Aku add dia , pastu dia app akuu :) And kitaorg chatt ~ Sejak tu aku mula rapat ngan diaa . Heheeee . Dia baikk sgt-3 . Aku kenal dia kat Fb laaa . Korang nak tengok gambar dia ?!
Jeng-jeng .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




















-
-
-

Wokayy , sekarang korang dahh tau siapa yg aku ckp tu ann ?! Ehh , lupa lak nak bgtau nama dia , nama dia "Muhd Syafiq Aiman "  . Dia form 4 :) Okayyy , sekejap je masa berlalu . Tup-2 aku dahh kenal dia lebih 2 bulan kott ~ Hehehe . Dahlaa ,Saya ingin mengudurkan diri (sebabdahtaktaunakcakapape) .

ℒℴvℯ ,
Nur Haziqah Bt Abdul Hamid ❤

Written by me at Saturday, March 31, 2012 | 2 Pinkzluv{s}

PAUSE HERE