q
ENTRY ABOUT Heartbeats STUFFS +FOLLOW DASH


People nowadays

Assalamualaikum & hye le peeps ;) 


memang dah berzaman dah meninggalkan blog ni tanpa sebarang post kahkahkah since my pt3 result was too horrible to say lels so i wanna cover up again and time time nak mid term exam next week boleh lak craving nak post en. well i'm here to talk about people nowadays who's tak pernah nak berpuas hati yang another person ada and never support even they are ur bestfriends urgh //angry face// Sometimes act i use to be kaunseling tak bertauliah sebab i luv to help who in problem and can foggot my prob hahahahaha wtfish is this. sorry imma broken english and also bm and this is my blog and layan jelah yeh hehe. Sebernanya kecewa gak ada kawan dulu tapi sekarang fitnah kita macam macam and yang paling sedih bila dia langsung tak story mory kat kita langsung dah and kalau nak tahu aku ni memang jenis yang memang ingat orang sampai k.o except Allah hilangkan ingatan aku lah. Maybe Allah nak uji en tapi kekadang kita tak boleh nak "delete" problem ceggitu je & kita mesti nak cari kawan for story en but aku lebih prefer Allah sebab Allah selalu tahu isi hati hambaNya :))) tips aku nak bagi ni mungkin berguna kot inshAllah
                                                      Mula mula amik wuduk                                             
                       Kalau dah masuk solat fardhu solat fardhu dulu then sambung pulak solat sunat deh
or u want to solat sunat pun boleh for terangkan hati and mengadu ngan Allah atas sejadah mungkin masalah u akan menjadi kurang beban hehe tak susah en? so sentiasa ingat yang Allah always wif us even kita kat mana mana pun okay ma dear chocolate cake mmuah semua.

Okay then kita akan senang nak belajar and jangan contohi aku ni sebernanya aku bukan malas tapi entah macam malas je hahahahaha okay abaikan aku cuba nak tarikkan perhatian korang je ni. emm sebernanya aku nak skor bm ni so aku saje je nak tulis pepanjang lebor ni supaya idea aku banyak time exam nanti and supaya Allah lapangkan hati ngan otak aku ni haaa. Amin. semoga dipermudahkan and nak ingatkan korang janganlah lupa kekawan korang yang selalu ada time kau susah time senang ko takyah kira sangat sebab dorang sentiasa je ada untuk korang.Yang peliknya ada perasaan yang pelik yang aku sendiri tak faham kenapa orang yang selalu ada time kita susah en aku rasa dia macam annoy tapi kadang kadang dia ok je ngan aku tapi benci tu 70% and suka tu 40% je korang ta pernah rasa ke? ke aku sorang je? hm memang pelik tapi memang benar tapi adakah ini semua pengaruh syaitonnirojim //zikir2// okay stay positive kan guys? hehe okaylah aku tak tau dah nak bebel apa nanti jumpa time cuti sekolah inshAllah kalau rajin and kalau aku travel //dalam malaysia jelah hahahahaha aku cite deh//

THANKYOU KERANA SUDI BACA CELOTEH DAK MALAS NI :D
Jangan lupa bagi feedback kalau taknak pun takpe janji korang baca hehe. 



Lots of luv by ; me




Written by me at Friday, May 15, 2015 | 0 Pinkzluv{s}

PAUSE HERE