q
ENTRY ABOUT Heartbeats STUFFS +FOLLOW DASH


ma gurls





Assalamualaikum peeps & hye :)



too much missing ma gurls arhghhhhhhhhhhhhhh but why i feel just me jeh hahahahhaha whos care en yang oenting i do miss them so much okay! then its already holiday guiys and im doin nothing ergh okay but i'll spend my day well dont worreh hehehehe. act emm too much minmin about berapa bulan tak jumpa baby aku sorang tu emm bosan takde dia. Dia lah selalu teman aku gelak , main , gurau , bahan perghhh rindu siot. Emm do miss :'((((((((( //potret by akim bgm hahahahaha too much addict tu yang emo ni emm ada rezeki jumpa lah minmin emm bak kata cikgu "kenapa rasa lain eh , cam nak ajal je." yelah mana tahu tak sempat jumpa en emmm yelah bila emo Allah Allah je dalam otak ngan hati time senang kena ingat gak Allah Allah :D MANAAAAAAAAAAAAA BABY I. Semua set set malas layan aku since they were on holiday memang best kena palau ngan semua sibuk study en while meh cam dumb duduk kacau org tapi tak reply macam kena reject cinta pun ada. mentalbreakdown gak ah ni.  nak buat guane dah biasa en so apa aku kisah. okay first omma kat johor takleh kacau , ad kat kampung takleh kacau gak , ell tak leh kacau and also nana en wid? kampung. una? apa aku nak buat takkan main taman lak en tapi aku rindu budak tu hahahaha budak sains tapi cam awkward dah. siapa lagi baby aku haaaa minmin............ hilang dari radar huaaaaaaaaaa hahahahaha sedihnyaa :"))))))))))) tabahlah arjuna beta dan hati yang lara dan mahu bawa ke mana diri ini sendirian kemanakah aku mahu pergi berlayar lahai. i need u gurl!!! dah rindu ma sayang and rindu mimy arissa ecah awin emmm too much //mixedfeeling dah la weh byee arjuna sayang semua



Lots of ma love to u >.<






Written by me at Wednesday, June 03, 2015 | 0 Pinkzluv{s}

PAUSE HERE