q
ENTRY ABOUT Heartbeats STUFFS +FOLLOW DASH


kosong



Assalamualaikum & hye le stalker.


entah rasa sedih sebab macam kena palau rasa tak diperlukan and rasa cam aku buat salah macam bunuh orang. sedih sangat kena macam ni hm yelah mana ada sesiapa perlukan aku cuma depan terpaksa layan aku dengan muka kononnya happy hm tahu dah bukan fitnah tahu dah. sedih. taklah cuma terasa kau buat macam ni. sakit ni tak boleh describe macam mana. Terasa gaklah hm sakit sangat cuma tak pernah ada rasa dendam pun cuma sentap jeh. Ya Allah. kenapa selalu rindu ad. kalau ditakdirkan aku ikut ad dulu aku redha aku taknak dorang yang pergi dulu aku taknak mak ayah aku yang pergi dulu.. taknak. sayang dorang hm rindu nak gurau ngan ad rindu nak gurau ngan ot8 kat ayer 8.entahlah apa yang aku rasa cuma sedih sebab penat sangat kot hm hw tak siap sibuk update hm nak buat cemana semua anggap aku gembira je tapi takde masalah act bukan salah dorang.. aku yg salah  eiiiiiii penatlah rasa camni asyik nak nangis jeh emo jeh. bila org gurau aku sentap hm entahlah macam mana nak menghadapi esok. Allahuakhabar. kuatkanlah aku. Ya Allah letih sangat rasa, ada sakit ke aku ni. sempat ke ni. hm wallahualam. Mungkin sjelalunya ad selalu jadi tempat aku mengadu tapi rasa kosong sangat dia takde. Sekejap je Allah bagi pinjam ad. Sekejap sangat ad hm qoqo sayang ad sangat sangat. takkan pernah qoqo lupa ad. qoqo ingat lagi time mula mula kita tegur kita sekelas time form 1 (2012) qoqo yang tegur ad tanya nama ad then ad selalu salah sebut nama qoqo. ad panggil atikah tak silap then lelama baru lekat nama haziqah hehe. Qoqo ingat lagi time perjumpaan kasuari ((rumah sukan)) kita selalu sesama ad una qoqo ngan haziq pondan. Tapi qoqo selalu ngan ad lah kan since haziq laki and una atlet mana mungkin qoqo lupa semua tu. Ad yang banyak teman qoqo kat mana mana. Ad berani hahaha srs dulu ad gangster haha. Then teringat yang ad stalk crush si Z hahaha srs suwit jeh. hm then sebab ad. qoqo kenal nana ngan ell then semua jd rapat sebab minat kpop ni semua salah omma. selalu gi pr selalu gi main tepung time bufday sesiapa. Siapa kata qoqo tak ingat setiap moment qoqo tulis dalam diary kalau lah ditakdirkan qoqo pergi dulu... baca diary qoqo baca blog qoqo jangan lupa doakan qoqo diampunkan dosa. Time kasuari paling banyak moment. time belajar sesama time struggle time pt3 time lepak kat ayer8 tahun ni. Ad dah tahu kan........ ad saje je kan. Bukan qoqo nak kata yang lain abaikan qoqo cuma ad macam faham qoqo since almost 90% u know bout me sebab ad selalu tanya qoqo okay ke tak. Mana tak rasa hilang. Bila duduk tempat ad qoqo rasa macam ad ada. Moga ad tenang disana. Moga tiada azab untuk ad sayang. Qoqo sayang ad ngan yang lain sangat sangat. 






Written by me at Wednesday, July 29, 2015 | 0 Pinkzluv{s}

PAUSE HERE